måndag 12 juli 2010

Lite uppdatering

Nu har det mesta blivit som förr förutom att jag bor i Hägersten....och ja lite annat oxå men det orkar jag inte skriva här och nu...ville bara uppdatera lite. Nu kännas det lite mer som det ska och resten får tiden fixa.

För att byta ämne helt...så i morrn eller ja det blir ju idag men ja så ska jag o lillesyrran åka o bada!! Ska bli så skönt att inte ha nån tid o passa då vi båda är lediga. Har varit på Eriksdalsbadet tors-lör ett par timmar o stekt mig lite. Hoppas på en liten bränna i år iaf. =P Ska snart lägga mig då vi ska ses 10.00.

Tudilu så länge

2 kommentarer:

  1. Här händer det grejor! Hur de är blir så hoppas jag att du är lycklig, det är huvudsaken!
    PS! Du kommer väl ihåg att du har en mellan-store-syster som man kan ringa till ibland ;-) DS

    SvaraRadera
  2. Mmmm det kan man säga. =)Klart jag vet det...har varit lite mycket nu på senaste om man säger så... Pöss på dig!

    SvaraRadera