söndag 27 juni 2010

Har egentligen inte så mycket att skriva...känner mig förvirrad och ensam. Allt är så upp och ner, ut och in. Vet inte hur jag ska känna riktigt. Känslorna bara fladdrar omkring. Vill bara att allt ska va bra igen som förut men det går inte heller. Allt känns bara så konstigt. Undrar hur länge det kommer att va så här. Overkligt......kan inte slå mig till ro. Vill att tiden ska gå men samtidigt inte. Hoppas jag kan sova...känns inte som det. Vill att det ska va lördag igen.

3 kommentarer:

  1. Du ska veta att jag täker på sig min lilla syster och jag är säker på att det snart kommer att bli lite bättre..och sen kommer det att gå upp och ner ett bra tag innan allt har sjunkit in och livet är tillbaka till som vanligt igen. Ta hand om dig! Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att din syster yster har så kloka tankar och jag håller med henne. Det finns "ett liv efter detta" som just nu är ett virrvarr av tankar och känslor. Jag tänker på dig dagligen min lilla gumma ;-)
    kramiz mamzen

    SvaraRadera