torsdag 17 juni 2010

Krossad

Just nu känns det som att jag lika gärna kan dö. Mitt liv är ett helvette just nu och jag försöker att inte tänka på det men jag måste väl det tillslut iaf. Men jag orkar inte må dåligt. Orkar inte förklara för alla va som hänt, vill inte behöva säga nått. Jag vill att allt ska va som för några förr jag vill inte sitta här ensam igen, jag vill ha det liv jag planerat för. Trodde aldrig att det skulle bli såhär. Mitt hjärta är krossat, jag är krossad.


Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det praktiska kan jag lösa men det känslomässiga...går det ens?! Just nu känns det inte som det. Vet inte hur jag ska överleva detta.....

5 kommentarer:

  1. Min älskade "lilla Ida"....jag förstår din hopplöshet. Vi, dina nära och kära finns här för dig. Vi ska stötta dig igenom det här!!
    bamse-kramar mamzen

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli bra, det kommer kännas bättre! Jag vet att det inte går att tänka så långt ännu bara.. vet precis hur det känns! Mitt hjärta värker för dig! Finns här för dig, när som helst!!! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Du vet att jag finns här för dig. Din vän Bossen :-)

    SvaraRadera
  4. Tack alla! =) Pöss på er!

    SvaraRadera
  5. Finns inte många ord till tröst... om ett tag kan du skratta igen jag lovar! Älskar dig syster!!

    SvaraRadera